top of page

Gedaan met mijn baby! 1.3


Ik zit achter mijn computer opzoek naar de blogjes ‘Gedaan met mijn baby’ & 'Gedaan met mijn baby 1.2' en ik denk zoveel scrollen kan toch niet, zolang geleden is dit niet. Maar… ja helaas. Zolang geleden is dit wel.

Ik hoor mijn mama nog altijd zeggen: “Pas maar op, de tijd gaat snel” waarop ik altijd antwoordde: “Ja ja mama” maar eigenlijk in mezelf dacht: “Daar is ze weer hoor, hoeveel clichés gaat ze vandaag vertellen?”

Ik herlees mijn vorige 2 blogjes en ik lach. Zeg ik nu echt op 6 maand: De tijd gaat snel? En de titel van deze blogjes? Nu pas is deze titel van toepassing. Nu pas ben ik mijn baby kwijt en heb ik een temperamentvolle dame in de plaats. Nu pas. 1 jaar en half. Nu pas is het gedaan met mijn baby!

Het is een feit. Ona praat.

Bumba kijken, melkje maken, mama ook, …

Ona zingt!

Slaap kindje slaap, Op Op alles is Op, ...

Ona vloekt!

Onze Shiva was weer eens aan het blaffen naar een traktor. Papa roept hem binnen, geen reactie. Mama beveelt hem om te stoppen, geen reactie. Dus dacht Ona het ook eens te proberen: Shief toeme! En dan heeft ze nog 3 keer het woord tegen haar zelf herhaald alsof ze echt begrijpt wat ze zegt.

Ona stapt, loopt, danst en springt op haar trampoline.

Op het potje gaan lukt de ene dag ook beter dan de andere.

En haar eerste staartje in het haar is ook een feit.

Ondertussen zijn we ook gestopt met flesvoeding en krijgt ze in de ochtend volle melk en een boterham met confituur. ’S avonds eet ze met ons mee.

Ze draagt al maat 80 en de weegschaal heeft de 10kg bereikt!

Nu pas mag ik zeggen dat de tijd echt snel gaat!

Extra

Nieuwsbrief

Over Ons

Populaire Blogs
Categorieën
bottom of page