top of page

REVIEW: Invulboek Uitstapjes


Ik ben zelf zo iemand die duizend en één boekjes heeft. Notieboekjes, agenda’s, invulboekjes. Boekjes om te bloggen, invulboekjes over kinderen. Alles schrijf ik op, in elk boekje hier in huis staat wel iets geschreven. Uistapjes en vakanties wil ik graag mooi en ordelijk neerpennen en al een hele poos ben ik op zoek naar een leuke invul/plak boek, maar nooit heb ik er één naar mijn goesting gevonden. Voor kinderen zelf, ja. Die vind je met hopen. Maar die zijn nu niet echt aan mij besteed.

Mama ABC heeft me haar uitstappenboekje opgestuurd. Ik dacht: ‘Ik heb er toch al zoveel geprobeerd, waarom deze ook niet.’ Zo gezegd zo gedaan. Ik begon al onze uitstappen en reizen in te vullen. En *tromgeroffel* DIT IS HET BOEK DAT IK ZOCHT!

Ik vul hem in vanuit Ona haar naam, uit mijn eigen naam zou een beetje vreemd zijn, vind ik. Maar in naam van Ona vind ik het geweldig om in te vullen.

Misschien minder leuk voor de foto’s en voor jullie. Maar ik ben een potlood mens, ik schrijf en teken altijd alles met potlood. Foutjes kan je weg gummen ;) En ik vind het ook wel mooi passen bij de kleur en lay-out van het boekje.

Hoe het boekje er uit ziet.

Alles is in het zwart/wit, het leuke lettertype en vormgeving maken het heel modern en speels.

Het is een A5 formaat zonder harde kaft maar wel met goed stevig papier. En je kan er 25 uitstappen in neerpennen, er zijn 2 invulpagina’s per uitstap en er is 1 blanco pagina voor foto’s en of ticketjes.

Wat ik leuk vind aan het boekje.

De invul zinnen. De kleine afbeeldingen vind ik ook super leuk, maar een beetje beperkt vind ik persoonlijk. Het 2de invul deel vind ik dan weer helemaal TOP. Ik heb onderaan nog de ruimte gevonden om te beschrijven wat ik voelde, ontdekte, besloot, … . En dat maakt het af vind ik zelf!

Het invulboek Uitstapjes Herinneringen is verkrijgbaar in de webshop van Mama ABC. Ook heeft de webshop van Mama ABC een ruim assortiment met té leuke artikelen. Mijlpaalkaarten, boeken en kalenders, kaarten, accessoires, … . Leuk om voor jezelf te kopen maar ook om als (kraam) cadeau te doen!

Deze blogpost bevat producten die ik heb opgestuurd gekregen voor mijn blog.

Extra

Nieuwsbrief

Over Ons

Populaire Blogs
Categorieën
bottom of page