top of page

Harry Malter

Met dat onze conclusie vorig jaar was dat ons popje nog wat te klein was voor de meeste dingen/atracties. Moesten we zeker nog een keertje terug gaan. En dat deden we ook. Vorig jaar kreeg Harry Malter van ons een score van 8,5/10. Dit jaar krijgen ze een:

Sfeer en Gezelligheid: 9/10

Getest & Goedgekeurd.

Familiepark Harry Malter is een domein van kleiner formaat (3,5ha) gericht op kids van peuter- en kleuteronderwijs. Geen snelle rollercoasters of immense dieren maar charme en nostalgie troef! Neem de tijd om met je kleintje onze kabouterhuisjes te bezoeken, kleinere maar lieve diertjes van héél dichtbij te leren kennen. In het spiegelhuis is het altijd lachen geblazen maar laat je ook verbazen door de kunsten van onze gekke fietsenprofessor en clown Luigi tijdens de circusshow! TEKST: HarryMalter.be

Entreeticket : 

12,50 per persoon (kinderen onder 1m gratis)

Wat krijg je hiervoor :

- Toegang tot het ganse park

- Gratis ritje in de huifkar

- Gratis ritje op de kamelen

- Gratis rit met het treintje

- Gratis circusoptreden

PARK

Waar ik zelf echt enthousiast van werd waren de bambi hertjes aan de ingang van het park. Vorig jaar konden we de kleinere boerderij dieren ook eten geven en aaien, maar dit jaar liepen daar 2 bambi hertjes tussen! Hoe knap zijn die beestjes?!

En ja hoor, dit jaar hebben we wel op de kamelen gereden! Popje had geen schrik om naast de beestjes te staan, helemaal niet. Er op zitten daarentegen, amai. Vreemd genoeg van zodra het beestje begon te wandelen was de hele crisis over. En hadden we een overgelukkig kindje op schoot.

Ona was zelf verzot op de stoeltjes (wat zei de sjommel noemt). Van mij mocht ze er natuurlijk niet alleen in. Dus vergezeld van papa vind ze dat geweldig!

De hondenshow in het circus hebben we ook mogen mee maken, en ikzelf was verbaasd over wat die beesten allemaal kunnen. Chapeau aan mevrouw, daar moet je veel geduld voor hebben, denk ik.

En natuurlijk hebben we terug een uur besteed in de buitenkooi van de maki aapjes! Want die beestjes blijven toch echt gewoon top he! Ons pop had niks van schrik. Een apennootje geven? Tuurlijk geen probleem. Een handje geven, geen probleem. Dikke knuffel met zo een maki? Mama dat is toch helemaal niet moeilijk!

LUNCHTIME

Nog steeds hetzelfde. De balletjes in tomatensaus met friet blijven onze ‘Harry Maaltijd’.

SPEELTUIN

Jippie! Ons popje was groot genoeg en nog actief genoeg om te gaan spelen. Mijn hart smelt als ik haar zo zie. Ik word daar instant gelukkig van!

PARKING

Ik heb deze keer ontdekt dat de parking niet te klein zal zijn in de drukkere periodes, zoals ik in mijn vorige blog schreef. Ik citeer: Als deze poort openstaat mag u parkeren op de kamelenweide. Dus plaats zal er altijd wel zijn, en nog steeds vlakbij.

1 euro word aan de kassa verrekend.

CONCLUSIE

Waarom ik Harry Malter verkies boven Pairi Daiza, Plopsaland en co? Denk dat de fotos het wel duidelijk maken.

Extra

Nieuwsbrief

Over Ons

Populaire Blogs
Categorieën
bottom of page