top of page

Toppers van Augustus


Een nieuwe maand is aangebroken. En omdat ik vorige maand volop mijn musthaves aan het verzamelen was zodat ik er over kon bloggen dacht ik bij mezelf als ik er nu een aantal verzamel en deze de Topper van de Maand laat noemen. Standaard elke maand nieuwe toppers. Elke eerste van de nieuwe maand online. Is voor iedereen wel fijn, denk ik.

Iedere maand zet ik een x tal producten in de spotlight omdat ik er zelf super enthousiast over ben. Dit kan gaan van simpele leuke boekjes tot handige baby of mama producten. Ze staan allemaal een maand lang op de homepagina van Baby Time en als je er op klikt dan word je doorgestuurd naar de webshop waar je het product kan bestellen.

BEANBAG van JOLLEIN

Hij is heerlijk om op neer te ploffen of om lekker in te hangen voor de tv. Erg leuk om jouw dreumes of peuter ook een eigen plekje te geven in de woonkamer of natuurlijk in zijn/haar eigen kamertje.

Je besteld hem hier: Jollein

PINK FLAMINGO

Je hebt ze ongetwijfeld al gezien! In de zomer 2017 is je vakantie niet compleet zonder deze top items van Intex. De roze flamingo, de gebeten donut, het schattige eendje, de witte zwaan, ...

Zin in waterpret? Bestel hem hier: FLAMINGO

TUTJE

Ona (lees: de mama) blijft nogal vast zitten bij de latex speentjes van Sauvinex. Ik vind ze leuk en Ona nam/neemt ze liever dan siliconen speentjes. Ik ben er nog altijd fan van!

Terug tijd voor vervanging: Little Thingz

OH LA LA

Deze T-shirt is Ona letterlijk op het lijf geschreven! Voor de mensen die Ona niet kennen.. haar nieuwe stopwoordje is dus Oh La Laaa. Niet alleen daarom. Deze shirtjes zijn toch echt té cute?!

Ik vond ze hier: En Las Nubes

MASSAGE OLIE

Deze Baby Massage Olie verzorgt en beschermt de tere babyhuid en is zeer geschikt voor een baby massage, een mooi ontspannen moment voor u beiden.

De massage olie is ook geschikt als huid olie.

Ik kocht hem hier: Petit et Jolie

MUURSTICKER

Deze moest gewoon in het lijstje komen! Ik kreeg deze kado en ik kon al niet wachten om hem op te plakken. Er zijn verschillende stickers met meters bij. Maar ik vind deze echt wel het leukste!

Waar ik zeker nog andere spullen zal bestellen: Muursticker Stunter

STREEPJES BEDSET

Ik ben gek op streepjes en deze mocht dan ook zeker niet ontbreken in de slaapkamer! Ook hebben ze in dit stofje een slaapzak, nestje voor in de maxi cosi, overtrek van de luiermat, overtrek autostoel, ...

Je bekijkt alles hier: Coco & Pine

MINI SCHEERMESJE

Hoe handig is dit scheermesje in meeneemformaat?! Ik moet eerlijk bekennen dat ik m'n benen soms niet heb geschoren en dat ik me dat dan later op de dag beklaag. Met dit mensje standaard in mijn tas, hoef ik me nooit meer te beklagen.

Ik kocht het hier: Bol.com

Dat waren de eerste Toppers die ik met jullie wou delen. Ik ben benieuwd welke producten je nieuwsgierig hebben gemaakt en ook welke producten ook hoog op jouw favorietenlijstje staan.

Extra

Nieuwsbrief

Over Ons

Populaire Blogs
Categorieën
bottom of page